Konica Minolta ja lisätyn todellisuuden printti


15.02.2017

Uskoisitko, että paperinen dokumentti, painettu etiketti tai tuotepakkaus voisi olla viimeisintä huutoa oleva futuristinen digitaalinen käyttöliittymä? Näin on jos siltä näyttää, kuten sanotaan. Tämän mahdollistaa lisätty todellisuus (Augmented Reality, AR), joka tulee yhdistämään verkossa olevaa digitaalista sisältöä sekä painettua printtiä luoden aivan uudenlaisen käyttökokemuksen, kirjoittaa Konica Minolta Business Solutions Oy:n markkinointipäällikkö Jarno Ahonen blogissaan.


Jarno Ahonen kirjoittaa Konica Minoltan blogissa, että myyntikatalogit ja kuvastot ovat edelleen suosittuja painotuotteita, ja hyvinkin kilpailukykyisiä sähköisten alustojen kanssa, sillä ihmiset pitävät tuotekatalogien selailusta. Mutta mitä tapahtuisi, jos analogiset sekä digitaaliset alustat voitaisiin yhdistää?

Lisätyn todellisuuden (Augmented Reality, AR) avulla esimerkiksi etiketit ja pakkaukset ovat muuttumassa medioiksi, jotka voivat tarjota älypuhelimen kautta tarkasteltuna ostajalle merkityksellistä tietoa, jolla voi olla suuri vaikutus ostopäätökseen saati mielikuvaan brändistä.

Tulevaisuus näyttää mielenkiintoiselta. Klikkaa ja lue ihmeessä koko kirjoitus!

Piditkö julkaisusta? Jaa se verkostollesi!


<< Palaa julkaisuihin

Tilaa uutiskirjeemme

Saat ajankohtaista ja asiantuntevaa tietoa toimistosi arjen tehostamiseksi.